Kome je namenjen MiniBIZ?

PAUŠALCI

Ako ste preduzetnik paušalac, niste u obavezi da vodite poslovne knjige niti da radite završni račun.

S druge strane, jako je bitno da znate koliki je ukupan iznos svih izdatih faktura u toku prethodnih godinu dana jer je to jedan od uslova da ostanete u paušalu.
Korišćenjem MiniBIZ programa, kao paušalac ćete brzo i jednostavno kreirati i slati fakture svojim klijentima i uz to imati uvid u ostvaren promet.

Pored toga imate mogućnost evidentiranja troškova odnosno ulaznih računa kao i izvoda ukoliko želite da imate kompletnu sliku svog poslovanja.

Koje opcije su najčešće potrebne?
  • Evidencija usluga (ili robe) koje nudite,
  • Evidencija klijenta,
  • Izrada, slanje i praćenje e-faktura.
Monitor - grafikon

PREDUZETNICI

U zavisnosti od vrste delatnosti kojom se bavite i ostvarenih prihoda u prethodnih godinu dana, velika je verovatnoća da Vaše poslovanje mora biti u sistemu PDV-a.

U ovom slučaju pored praćenja izdatih faktura i njihove realizacije, veoma je bitno da možete pratiti i svoje troškove.

Zato Vam MiniBIZ omogućava lak i jednostavan unos i poređenje troškova i potraživanja, kao i evidenciju izvoda tj. realizacije.

Koje opcije su najčešće potrebne?
  • Evidencija usluga (ili robe) koje nudite,
  • Evidencija klijenta,
  • Izrada, slanje i praćenje e-faktura,
  • Evidencija troškova i izvoda.
Office - mala i srednja preduzeća

MALA I SREDNJA PREDUZEĆA

Najveći deo privrede u Srbiji čine upravo mala i srednja preduzeća. Da bi se preduzeće ubrojalo u ovakvo treba da ispunjava određene kriterijume. Za malo preduzeće kažemo da je malo kada je broj zaposlenih manji od 50, a bruto prihodi su do 2.5 miliona evra, dok srednja preduzeća prihoduju do 10 miliona evra i imaju do 250 zaposlenih.

Ovakva preduzeća imaju posebnu tendenciju smanjenja troškova gde god je to moguće.

Uvođenjem programa MiniBIZ u svoje svakodnevno poslovanje uštedećete vreme i novac. Fakture se šalju ili direktno iz programa na SEF ili uz korišćenje usluga informacionog posrednika, što je Vaš izbor. Nema troškova štampanja faktura, kao ni troškova arhiviranja.

Koje opcije su najčešće potrebne?

01 / Evidencija usluga (ili robe) koje nudite
02 / Evidencija klijenta

03 / Ponude, profakture i avansni računi
04 / Izrada, slanje i praćenje e-faktura

05 / Evidencija troškova i izvoda
06 / Grafički prikaz stanja poslovanja

LIGHT
na upit
STANDARD
na upit
PRO
na upit
EXPERT
na upit

Uštedite vreme i automatizujte poslovanje.
Registrujte se i probajte besplatno 30 dana MiniBIZ aplikaciju.

01

Nikakav problem, proces registracije je jednostavan: kliknite na link ispod.

02

Odlično! U tom slučaju, samo se ulogujte putem linka ispod.

03

Pošaljite mail sa vašim pitanjima i odgovorićemo vam u najkraćem roku.