Digitalno fakturisanje i kontrola naplate

Treba Vam pouzdan partner koji će vam olakšati proces fakturisanja usluga transporta?

Šta nudi Minibiz?

Sve na jednom mestu

Pratite realizaciju posla od ponude, preko  avansne uplate i konačnog računa, do naplate.

Uštedite vreme i novac uz jednostavno fakturisanje

Fakturisanje i praćenje realizacije faktura možete obaviti sami, bez potrebe za dodatnim troškovima knjigovodstvenih usluga. MiniBIZ vam obezbeđuje jednostavan proces koji ne oduzima mnogo vremena. Ako je potrebno, vaš knjigovođa može dobiti pristup aplikaciji, čime se olakšava saradnja i optimizuje poslovanje.

Vizuelna analiza poslovanja

Steknite jasan uvid u troškove, potraživanja i naplatu uz MiniBIZ. Vizuelna analitika vam pomaže da bolje upravljate poslovanjem i donositi prave odluke.

Potpuna podrška

Redovna ažuriranja softvera i praćenje zakona je naša obaveza dok ste naš klijent, a naša korisnička podrška vam je uvek dostupna.

JEDNOSTAVNO. SIGURNO. POUZDANO.

Šta je MiniBIZ?

MiniBIZ je online program namenjen svima koji žele da imaju veću kontrolu nad svojim poslovanjem.

Omogućiće vam da obavite proces fakturisanja brzo i jednostavno ostavljajući vama više prostora da se bavite razvojem svog biznisa.

Pametno poslovanje počinje ovde – fakturisanje bez glavobolje!

Sve ono što vam je potrebno kako bi pratili ulazne i izlazne račune naći ćete upravo u ovoj aplikaciji.

Za vas smo kreirali jednostavan intuitivan interfejs koji vam pruža prave inforamacije za ostvarivanje poslovnih ciljeva.

Digitalizujte poslovanje u 4 jednostavna koraka!

1. Korak

Kreirate i pošaljite personalizovane fakture

Kreirate personalizovane račune

2. Korak

Uvucite ulazne fakture sa SEF-a

Evidentirate sve ulazne troškove

3. Korak

Evidentirajte naplaćena potraživanja

Uvezete izvode iz programa banaka

4. Korak

Koristite izveštaje i vizuelne preglede

Grafički i tabelarni izveštaji

isprobaj MINIBIZ Besplatno!

Izrada ponuda

Dobra saradnja počinje uz ponudu koja se ne odbija.

MiniBIZ će Vam pomoći da u par klikova kreirate ponudu za svakog klijenta, bio on neko s kim već duže sarađujete ili potencijalni klijent za novu saradnju.

Lako ćete pratiti sve izdate ponude za nekog klijenta, a od svake ponude možete kreirati predračun, avansni račun ili fakturu i skratiti vreme unosa novih dokumenata.

Predračuni i računi

Nakon što klijent prihvati ponudu kreiranu na osnovu njegovih zahteva i Vi mu dostavite željene proizvode i/ili izvršite tražene usluge, vreme je da naplatite svoj trud za nastavak  uspešne saradnje.

MiniBIZ Vam nudi mogućnost da fakturu, odnosno, račun kreirate na osnovu već kreirane ponude, predračuna ili avansnog računa. Ovo nije obavezno, fakturu možete kreirati i samostalno, odnosno, bez prethodnih dokumenata.

Za svakog kupca imate pregled svih dokumenata koji su mu izdati u zadatom periodu, a svaku fakturu možete poslati na SEF.

Praćenje troškova

Pored prihoda, brinuli smo o tome da imate u vidu i svoje troškove.

Troškovi mogu biti raznoliki, od režijskih troškova do nekih jednokratnih.

Definišite svoje troškove, redovno ih evidentirajte, povežite se sa bankom i iskoristite automatski uvoz ili ručni unos izvoda i pratite poslovanje na bilo kom uređaju.

Razumite svoje poslovanje i upravljajte svojim prihodima i troškovima. Analizirajte poslovanje uz pomoć podataka koje Vam softver pruža i donosite bolje poslovne odluke.

Organizacija poslovanja

Od početka saradnje sa klijentom do krajnje realizacije. Omogućili smo Vam da u potpunosti ispratite tok poslovanja.

MiniBIZ nudi grafički i tabelarni prikaz svih evidentiranih podataka što o fakturama koje ste izdali, što o onima koje su prispele na naplatu. Ukoliko evidentirate i sve izvode, uvek ćete imate tačne i ažurne podatke o tome koliko ste od izdatih faktura uspeli na naplatite, koliko su Vam pojedini kupci dužni, a takođe i kolike su Vaše obaveze prema dobavljačima i koji deo tih obaveza ste izmirili.

E - fakture

Zakonska obaveza svih privrednih društava je da sve fakture šalju elektronski i prijavljuju na SEF (Sistem elektronskih faktura).

U našem programu imate mogućnost da za svaku fakturu skinete (engl. download) XML fajl koji zadovoljava UBL invoice 2.1 normu. Ovaj fajl možete dalje podići (engl. upload) na SEF.

Takođe, fakturu možete i direktno poslati na SEF ili se povezati sa Vašim informacionim posrednikom i slati fakture na njegov portal. Uz to, status fakture možete pratiti kroz naš program.

Minibiz za preduzetnike

Preduzetnici

Bilo da ste paušalac ili „knjigaš“ uz MiniBIZ imate sve na jednom mestu.

Od ponude i izdate fakture, preko evidencije troškova, pa sve do izvoda banke čime dobijate potpuni uvid u svoje poslovanje kroz rekapitulaciju prihoda i troškova. Uz to omogućeno Vam je i povezivanje sa knjigovođom koji ima na raspolaganju sve potrebne alate za efikasno vođenje Vaših knjiga.

Minibiz za preduzeća

Preduzeća

Izbacite registratore iz kancelarije i uštedite vreme i novac.

Imajući u vidu kompleksnost većih sistema poslovanja omogućili smo Vam da svaki sektor Vašeg preduzeća ima samo alate koji su neophodni za njihov rad što olakšava snalaženje u aplikaciji. Sva dokumenta se mogu čuvati u elektonskoj formi što značajno štedi novac i prostor.

Paketi i cene​

MINI
Besplatno
0 RSD
Zauvek
1 korisnik / 1 firma
Neograničen broj faktura
Ažuriranje programa u skladu sa zakonom Republike Srbije
Povlačenje podataka o komitentu sa servisa NBS
PDF i štampa dokumenata
Personalizacija svih štampanih dokumenata (logo firme)
Grafikoni - info tabla najvažnijih informacija
MIDI
mesečno 1.500 RSD
Najpopularnije
18.000 RSD16.500 RSD
Godišnje bez PDV-a
2 korisnika / 1 firma
Neograničen broj dokumenata
Ažuriranje programa u skladu sa zakonom Republike Srbije
Povlačenje podataka o komitentu sa servisa NBS
PDF i štampa dokumenata
Personalizacija svih štampanih dokumenata (logo firme)
Grafikoni - info tabla najvažnijih informacija
Slanje faktura na SEF ili portal Moj-eračun
Besplatna obuka i korisnička podrška
Neograničen broj ino-faktura
Kreiranje pratećih dokumenata (ponuda, predračun, avansni račun, knjižno pismo)
Download XML fajla koji zadovoljava UBL 2.1 invoice normu
Evidencija izvoda (ručno)
Izveštaji - rekapitulacije
Ekranska kartica komitenta
Kreiranje faktura iz prethodno definisanih pratećih dokumenata
Štampa otpremnice
MAXI
mesečno 2.500 RSD
30.000 RSD27.500 RSD
Godišnje bez PDV-a
Neograničen broj korisnika / 1 firma
Neograničen broj dokumenata
Ažuriranje programa u skladu sa zakonom Republike Srbije
Povlačenje podataka o komitentu sa servisa NBS
PDF i štampa dokumenata
Personalizacija svih štampanih dokumenata (logo firme)
Grafikoni - info tabla najvažnijih informacija
Slanje faktura na SEF ili portal Moj-eračun
Besplatna obuka i korisnička podrška
Neograničen broj ino-faktura
Kreiranje pratećih dokumenata (ponuda, predračun, avansni račun, knjižno pismo)
Download XML fajla koji zadovoljava UBL 2.1 invoice normu
Evidencija izvoda (automatski iz e banking programa Pexcim, Halcom, Trezor)
Izveštaji - rekapitulacije
Ekranska kartica komitenta
Kreiranje faktura iz prethodno definisanih pratećih dokumenata
Evidencija troškova (faktura pristiglih od dobavljača)
Štampa otpremnice
Pojedinačna poreska evidencija
Uvlačenje e-dokumenata sa SEF-a

Zašto baš MINIBIZ kao poslovni program?

Iza ovog projekta stoji tim firme „YuTeam Software“ koja se bavi izradom poslovnih programa već više od 20 godina. Svoje znanje i iskustvo iskoristili smo da kreiramo savremen, brz i uvek dostupan program koji će našim klijentima biti od višestruke koristi.

JEDNOSTAVNO. SIGURNO. POUZDANO.

Logo-minibiz-500

Program za elektronsko fakturisanje

Isprobaj besplatno