Cenovnik
Odaberite najbolji paket za svoje poslovanje
Transparentno i bez sitnih slova! Ukoliko Vam je potreban savet, kontaktirajte nas!
Najčešće postavljana pitanja
Ako ne nađete paket koji Vam odgovara ili odgovor na neko pitanje, slobodno nam pišite.
/ Da li postoji promo, besplatni, period korišćenja aplikacije?
Za svaki od ponuđenih paketa promo period korišćenja je 30 dana i u ovom periodu možete imati samo jedan korisnički nalog. U ovom periodu sve funkcionalnosti aplikacije su besplatne. Nakon isteka promo perioda, ukoliko se odlučite da nastavite sa korišćenjem aplikacije, svi podaci koje ste do tad uneli ostaju Vam na raspolaganju. Ne počinjete ispočetka. (usmeriti ih na mini paket ili newsletter, da ostvare za maxi)
/ Kako mogu da kreiram nalog za aplikaciju MiniBIZ?
Kliknite na taster “Otvori nalog” u okviru MINI paketa. Bićete preusmereni na stranicu naše aplikacije gde je potrebno da kliknete na taster “Registruj se“. Nakon što prođete kroz registraciju imaćete pristup MINI paketu koji je potpuno besplatan. Ukoliko budete zaiteresovani za dodatne funkcionalnosti zatražite ponudu za MIDI ili MAXI paket klikom na taster “Zatraži ponudu”.
/ Kako da zatražim ponudu za MIDI ili MAXI paket?
Ukoliko želite da zatražite ponudu za neki od paketa koji ima i dodatne funkcionalnosti, kao što su MIDI ili MAXI, potrebno je da kliknete za taster “Zatraži ponudu” u okviru odgovarajućeg paketa. Nakon toga popunite podatke na kontakt formi i neko od naših kolega će Vas kontaktirati u što kraćem roku kako biste dobili najbolju ponudu za Vaš biznis.
/ Da li su moji lični podaci i podaci o mom računu prilikom kupovine paketa sigurni?
Da. Kompanija YuTeam Software, koja stoji iza ovog programa, obavezuje se da lične podatke i podatke o firmi korisnika neće koristiti u druge svrhe.
/ Kako da se odlučim za paket koji će najviše odgovarati potrebama mog poslovanja?
Ukoliko nisi sigurni koji bi paket najviše odgovarao tvom poslovanju zakaži razgovor s našim kolegama, a oni će ti pomoći da napraviš najbolji izbor. Ovaj razgovor se ne naplaćuje, a možeš ga zakazati na Kontakt stranici.
/ Zašto mi neke opcije menija nisu dostupne?
U meniju ćete uvek imati prikazane sve opcije koje aplikacije nudi. Međutim, u zavisnosti od paketa koji ste odabrali neke od tih opcija neće biti dostupne za korišćenje. Ove opcije označene su ikonicom “žute krune” i ukoliko želite da imate i te opcije na raspolaganju, molimo Vas da zatražite ponudu za drugi paket.