Najčešće postavljana
pitanja i odgovori
/ Da li je potrebna posebna instalacija programa?
Ne. S obzirom da je u pitanju web aplikacija (program) nije potrebno nikakvo instaliranje iste. Pristupate joj, svojim pristupnim parametrima, koje ste dobili od naših kolega prilikom kreiranja naloga. Ovo je link za pristup aplikaciji.
/ Da li postoji backup mojih podataka unutar aplikacije?
Bekap podataka radi se na dnevnom nivou od strane sistema.
/ Da li se mogu povezati sa svojom bankom kako bih imao/la redovno ažurirano stanje?
Ukoliko koristite program za elektronsko bankarstvo, poput programa Pexim, Halcom ili Trezor, omogućeno Vam je da u programu MiniBIZ uradite uvoz izvoda iz Vaše banke.
/ Da li mogu da šaljem e-račune svojim komitentima?
Omogućeno da za svaku pojedinačnu fakutru skinete (engl. download) XML fajl koji zadovoljava UBL invoice 2.1 normu, a koji možete poslati (engl. upload) na SEF (Sistem elektronskih faktura). Takođe, fakturu možete i direktno poslati na SEF ili se povezati sa Vašim informacionim posrednikom (Moj-eRačun) i slati fakture na njegov portal. Uz to, status fakture možete pratiti kroz naš program.
/ Bavim se specifičnom nišom, da li je moguće aplikaciju prilagoditi potrebama mog poslovanja?
Ukoliko postoji potreba da se program menja shodno specifičnim zahtevima Vašeg poslovanja, potrebno je da nam prosledite zahtev kako bi ga detaljno razmotrili. Ukoliko bude postojala mogućnost realizacije takvog zahteva, takve izmene ćemo posebno dogovarati.
/ Ako nisam zadovoljan uslugom, da li postoji mogućnost povrata novca ?
Ne. Korisnik plaća uslugu koju je koristio u određenom periodu. Pre same kupovine paketa omogućen je besplatan probni period, odnosno korišćenje svih funkcionalnosti aplikacije u trajanju od 30 dana. Ukoliko korisnik nije zadovoljan uslugom ne mora nastaviti korišćenje, a samim tim ni plaćanje.
/ Mogu li napraviti sopstveni šablon (engl. template) za fakturu unutar aplikacije ?
U programu je moguće podesiti neke osobine fakture kao što su štampa sa ili bez memoranduma, da li da se prikaže broj stranice, podešavanje pozicije broja stranice (levo, centar, desno) i slično.
Ukoliko je potrebno da faktura drastično menja izgled od onog kako je u programu ponuđeno, moguće je prilagođavanje iste. Ova usluga se posebno naplaćuje, a ukoliko želite da Vaša faktura izgleda na određen način morate nam poslati primer fakture.
/ Koliko osoba tj. korisnika može koristiti program MiniBIZ?
Broj korisničkih naloga zavisi od paketa za koji ste se odlučili. Za svaki paket mogu se posebno dokupiti dodatni korisnički nalozi. U program se ne može prijaviti (engl. logovati) više ljudi s istim korisničkim nalogom u isto vreme.
/ Koristio sam drugi program, da li postoji mogućnost uvoza tih podataka u MiniBIZ program?
Da, tehnički je moguće. Ukoliko Vam je potrebna usluga uvoza podataka iz nekog drugog programa u MiniBIZ molimo Vas da zatražite ponudu popunjavanjem kontakt forme na stranici Kontakt. U ponudi će Vam biti dostavljen format u kojem moraju biti podaci.